szombat

MOSOLY

ADVENTI SZÜLETÉSNAP

Néhány éve csak… Vártam őt. Advent heteiben erősebben, mint bármikor.
Advent idején a fényre várunk. A szívünkben.
Az én szívemben is benne van ez a várakozás, de van ott még valami más is.

Napfény és távoli tűz fénye csábít, ha rá gondolok… akire gondolnom sem szabad, mert önmagam gúnyolom minden gondolattal.
A Szfinx mosolya… Mona Lisa mosolya… Egy darab kő mosolyog és egy avítt vászon. Az ő mosolya eleven szikra. Ha írok, minden szavamban ott mosolyog. Ezt kaptam tőle.

Sétálok a hidegben, nézem a karácsonyi készülődést. Az adventi naptárak ablakát.
December 13. Luca napja. És idén Advent harmadik vasárnapja.

Akkor is advent idején voltunk, mikor elkezdődött.
A karácsonyt vártam, és a szerelmet is vártam. Úgy képzeltem, hogy mindkettő egyszerre jön el.
A karácsony eljött…
És eljött azóta még sok karácsony.
Én őt várom. Még mindig várom.
December 13. Luca napja. Advent harmadik vasárnapja.
Isten éltessen születésnapodon!

Nincsenek megjegyzések: